Veelgestelde vragen

Bestellen

Ik zie verschillende prijzen, kan dit kloppen?

Omdat wij met gepersonaliseerde korting werken zijn er verschillende prijzen te zien als je niet bent ingelogd.

 

Kan ik gelijk betalen als ik een bestelling plaats?

Ja, er zijn diverse betaalmogelijkheden.

 

Staat het hele programma van Mapro online?

Ja, zoveel mogelijk producten die wij kunnen leveren staan online. Echter is ons programma dynamisch en zeer uitgebreid, dus het kan zijn dat van het product waar u naar zoekt niet of niet volledig op de site staat.

Heb je vragen over een specifiek product, maatwerk of installatieservice? Neem dan contact met ons op en wij denken graag met je mee.

 

Niet alle producten kan ik gelijk bestellen, klopt dat?

Aangezien wij projecten op projectbasis of maatwerk aanbieden zijn niet alle producten direct te bestellen. Mocht u interesse in deze producten hebben kunt u het bijpassende offerteformulier invullen of contact opnemen met onze verkoopafdeling via mail of telefoon.

 

Hoe werkt het betalen op rekening?

Als zakelijke klant is er naast de normale betaalmogelijkheden een optie om op rekening te betalen.

De eerste bestelling dient altijd vooruit betaald te worden. Vervolg bestellingen hebben een betalingsconditie van 30 dagen.

Verzenden & levertijd

Waar verzenden jullie allemaal heen?

Wij verzenden alleen binnen Nederland & België. Als u hierbuiten valt en toch wil bestellen, neem dan contact op.

 

Is er een minimaal bedrag wat ik moet besteden?

Ja, wij hanteren een minimumbedrag van €25.

 

Wat zijn de order- en verzendkosten?

Nederland: Franco vanaf €250,- orderkosten zijn €25,- excl. btw.

België: Franco vanaf €1000,- orderkosten zijn €38,- excl. btw

 

Waarom zijn de order- en verzendkosten zo hoog?

Het grootste gedeelte van de producten die wij leveren zijn van lange lengtes en/of hoog gewicht. Daarom werken wij met onze eigen transporteur, die alle zendingen met goede zorg aflevert.

 

Kan ik mijn bestelling naar een pakketpunt laten sturen of zelf een datum en tijd aangeven van levering?

Helaas is het momenteel niet mogelijk om onze bestellingen naar een pakketpunt te laten versturen of zelf aangeven wanneer de bestelling geleverd moet worden. Dit heeft te maken met dat wij met name aan bedrijven leveren en werken met onze eigen transporteur. Deze werkt alleen van maandag t/m vrijdag. In de ochtend van de levering ontvangt u een tijdsvak via track&trace. Deze service kan nog niet aan buitenlandse klanten worden verstrekt.

U kunt wel een ander afleveradres invoeren bij het afrekenen.
 

Hoelang duurt het voor ik mijn bestelling kan verwachten?

Bij een standaardverzending streven wij ernaar om uw bestelling met 10 werkdagen te verwerken. U wordt op de hoogte gebracht met een orderbevestiging, hierin staat uw verwachte leverdatum.

Wij hebben niet alle producten standaard op voorraad, deze dienen besteld te worden bij onze (buitenlandse) leveranciers.

Aanmelden

Moet ik mij aanmelden om te kunnen bestellen?

Nee, maar als u uw persoonlijke korting als bedrijf wil gebruiken wel.

Een zakelijk account kunt u aanvragen door het formulier in te vullen.

 

Waarom moet ik wachten tot ik de inloggegevens krijg?

Omdat wij met gepersonaliseerde kortingen werken en wij al onze klanten handmatig controleren, duurt het iets langer voor u kunt inloggen.

 

Hoelang duurt het voordat in de inloggegevens krijg?

Wij proberen u binnen een werkdag te voorzien van inloggegevens.

 

Ik ben al langer klant bij jullie, hoe kan ik een account krijgen?

U kunt ook het formulier voor zakelijke klant worden invullen of vragen om een account door een mailtje te sturen naar info@mapro.nl. Wij zullen uw account dan zo snel mogelijk activeren.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling of een deel hiervan retourneren?

Ja, onder bepaalde voorwaarden zoals hieronder beschreven. Mocht u hier vragen over hebben neem dan contact op.

Retourneren kan alleen binnen 30 dagen na ontvangst.

 

Hoe vraag ik een retour aan?

Particulieren kunnen retourneren, bedrijven niet.

Stuur een mail met uw ordernummer en het aantal producten dat u wil retourneren naar info@maprostore.nl.

Let op, retourneren is alleen mogelijk binnen 30 dagen na ontvangst.

U kunt er voor kiezen om de retourzending zelf te regelen.
OF
Wij maken een afspraak met u wanneer de producten door onze vervoerder worden opgehaald. Dit kan alleen op werkdagen. Mocht het niet lukken om op de afgesproken datum de producten af te halen, dan moet er nieuwe poging gedaan worden. Echter worden deze kosten wel in rekening gebracht.
De kosten voor het afhalen door onze transporteur bedragen €25 (excl. btw).

Zorg ervoor dat uw producten in originele staat zijn en het liefst in originele verzendverpakking.

De kosten voor het retourneren en de afhandeling zijn voor u. Wij hanteren 20% van het orderbedrag als afhandelingskosten, het bedrag dat wij hiervoor minimaal hanteren is €35,- (excl btw.).
Als wij de producten hebben ontvangen en gecontroleerd ontvangt u een credit, waarbij de afhandelingskosten zijn verrekend.